Films Global Super8 Day online!

Op zaterdag 24 oktober 2015 organiseerde Stichting Amateurfilm de Nederlandse editie van ‘Global Super 8 Day’, het wereldwijde eerbetoon aan het 50-jarige bestaan van het Super8 filmformaat. De zes films die we hebben vertoond zijn nu gedigitaliseerd en voor het eerst online te bekijken. Met dank aan Johan Kramer, Andreas Pasvantis, Hans van der Sloot & Patrick Carelsz, Herman Rammers & Henk Dijkstra, Onno Petersen en Laura Köpping voor hun bijzondere hommages!

Titel: ‘Untitled’
Maker: Johan Kramer

Titel: ‘Untitled’
Maker: Andreas Pasvantis

Titel: ‘Hommage Super 8′
Makers: Hans van der Sloot & Patrick Carelsz

Titel: ‘Niet meer…’
Makers: Herman Rammers & Henk Dijkstra

Titel: ‘New York City & Jim’s Drive, Newry (ME)’
Maker: Onno Petersen

Titel: ‘Malin’
Maker: Laura Köpping

Voor het Vimeo-kanaal van Stichting Amateurfilm met alle films, zie: https://vimeo.com/user3933038/videos

This entry was posted on december 4, 2015 by in Nieuws.